Faq | Zalando Partner | Returnera en vara från en Zalando Partner

Returnera en vara från en Zalando Partner

Hos Zalando kan du alltid returnera en vara du beställt helt gratis, detta gäller även varor från våra Zalando Partner. Du kan precis som vanligt returnera produkten inom 100 dagar från att beställningen skapades.

Du kan registrera din retur här:

Var noga med att skicka partnervaran i retur separat från dina andra Zalandoreturer. Tänk även på att varor från olika partners behöver returneras i separata paket. Det är alltså viktigt att vardera partnervara returneras med den returetikett som följde med i respektive paket. Dessa etiketter skiljer sig något från Zalandos egna returetiketter. Du känner igen dem enkelt då det står "Zalando Partner" högst upp på etiketten. Om du saknar en returetikett så ber vi dig att vänligen kontakta vår kundtjänst. Din retur lämnar du sedan in som vanligt på ett av PostNords postombud. Behåll alltid ditt returkvitto, det är bra att ha om du behöver kontakta oss senare angående din retur.

Tänk på att returen bara är gratis om du använder dig av den medföljande returetiketten från Zalando Partner och returnerar med PostNord.

Kom din partnervara i ett Zalando-paket?

En del partnervaror skickas i Zalando-paket. Dessa varor ska registreras på ditt användarkonto och returneras till Zalandos lager med en helt vanlig Zalando-returetikett.


Kan du inte hitta svaret du letar efter?
Kontakta oss direkt
Ring oss

Våra specialister är redo att hjälpa dig. Väntetiden kan vara upp till 2 minuter.

Måndag till fredag mellan 08.00 - 20.00

Din inkorg

Men gör det till mode

Registrera dig för nyhetsbrev från Zalando!

Ställ in dina preferenser

Vad är du mest intresserad av?

Läs mer under vår sekretesspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen utan kostnad.