faq | Beställning | Jag har fått en vara som jag inte har beställt

Jag har fått en vara som jag inte har beställt

Vi ber om ursäkt för att vi har skickat dig en vara som du inte har beställt.

Vänligen kontakta kundtjänst så fort som möjligt så hjälper vi dig vidare med ditt ärende. Detta gäller både för varor skickade av Zalando och av samarbetspartners.

Om den felaktiga varan blev levererad till dig istället för en annan vara du beställt så ber vi dig att beställa din vara på nytt och sedan kontakta kundtjänst. Vi ber om ursäkt för det besvär som detta har orsakat.
 


Kan du inte hitta svaret du letar efter?
Kontakta oss direkt
Chatta med oss

Ring oss

Måndag till fredag mellan 08.00 - 20.00

Vad sägs om 10% rabatt på nästa beställning? *

Nyheter per mejl från Zalando.se

Anmäl dig till Zalandos nyhetsbrev och få 10% rabatt på din nästa beställning, plus stilinspiration och exklusiva erbjudanden direkt i inkorgen.

Ställ in dina preferenser

Vad är du mest intresserad av?

Läs mer under vår sekretesspolicy. Du kan när som helst avsluta prenumerationen utan kostnad.