Ångra en beställning

Råkade du beställa fel eller har du ångrat dig? Du kan avbryta enstaka varor eller hela beställningen så länge vi inte skickat den än. Det går inte att lägga in nya varor i din beställning när den väl är gjord. Du kan istället göra ytterligare en beställning.

1. Börja med att klicka på ”Mina beställningar” i ditt användarkonto.
2. Välj sedan ”Titta på eller ångra beställning“.
3. Klicka på ”Ångra hela beställningen“ för att avbryta hela beställningen eller på ”Ta bort artikel“ för att ångra enstaka varor ur beställningen. Följ sedan anvisningarna på skärmen.

Återbetalning?
Har du valt att betala med faktura så justeras fakturan automatiskt. Vid kortbetalning så hävs reservationen, och pengarna finns tillgängliga på ditt kort inom några dagar. En PayPal-beställning återbetalas inom bara några timmar. Har du avbrutit en beställning mot förskottsbetalning? Kontakta i så fall vår kundtjänst.

Tänk på följande:
Menyvalen ”Ta bort artikel“ samt ”Ångra beställning“ är bara aktiva under en begränsad tid. Därefter kan du inte längre ändra eller ångra din beställning.
Du kan inte ångra en annullering. Däremot kan du göra en ny beställning när som helst.
Beställningar där du har använt en rabattkod kan bara avbrytas i sin helhet.
Om du vill ångra en eller flera partnervaror måste hela beställningen avbrytas. Enstaka partnervaror kan inte ångras.
 

Kontakta oss