Om du vill ta bort ditt användarkonto, vänligen skicka in din förfrågan via Begär eller radera data
Vänligen notera att vi endast kan radera ditt konto om:
- Det inte finns några öppna fakturor att betala
- Det inte finns någon väntande eller pågående utgående återbetalning
- Det inte finns något tillgodohavande i form av ett presentkort på ditt användarkonto
- Det inte finns någon pågående leverans
Om ditt användarkonto inte uppfyller villkoren ovan kan vi inte ta bort det omedelbart. Om möjligt ber vi dig att lösa ovan ärenden. För öppna återbetalningar och beställningar som för närvarande levereras ber vi om ditt tålamod. Om du gjorde en beställning för mindre än 30 dagar sedan kommer ditt konto att raderas så snart din 100 dagars returrätt är över.
Har du flyttat till ett annat land?
Då behöver du inte öppna ett nytt konto. Du kan använda dina nuvarande inloggningsuppgifter för att logga in på ett annat lands Zalandohemsida och sedan lägga till dina uppdaterade adressuppgifter under Min översikt.